Aankomst Down Under - Reisverslag uit Clontarf, Australië van hoekstijn - WaarBenJij.nu Aankomst Down Under - Reisverslag uit Clontarf, Australië van hoekstijn - WaarBenJij.nu

Aankomst Down Under

18 Oktober 2013 | Australië, Clontarf

Dag allemaal!

We zitten nu net aan ons avondmaaltje in ons huisje in Sydney, waar we deze week blijven, met tuin en schommel! T kan voor Elis al niet meer stuk.

Elis was ziek in het vliegtuig, heeft oscar ondergespuugd, en uiteraard geen schone kleren mee. Gelukkig knapte ze daarna weer wat op en is inmiddels haar eetlust weer aan het terugkomen. De dames hebben zich ondanks dit erg goed gehouden! Daar kunnen we mee op pad. We zijn heel trots op onze dames! De douane gaf ook geen enkel probleem.

T is nu 9 uur savonds en 17 graden buiten. De bosbranden worden minder, de wind staat sinds vandaag de andere kant op. We konden ze wel zien vanuit het vliegtuig, indrukwekkend!

Nu lekker douchen allemaal en lekker slapen! Nog wat prachtige plaatjes...

• 18 Oktober 2013 - 19:14

Vincent Grit:

Hoi Liesbeth,

Leuk dat je deze blog hebt, ik hou je in de gaten zo! :D
    Heeeel veel plezier in Sydney en goede reis!

Groeten
    Vincent

• 20 Oktober 2013 - 11:14

Hans:

Idd veel nieuws over de bosbranden hier! Ik mag aannemen dat jullie huis in een veiliger gebied ligt? Leuk om te horen dat huis bevalt, inclusief schommel haha.

• 21 Oktober 2013 - 20:02

Margriete:

Blij dat jullie veilig zijn met al die branden. Schrok er wel van! Dan maar wel de goede kant oprijden hè straks met de camper...

Maf hoor dat jullie nu aan de andere kant van de wereld zitten!

Liefs, Margriete

• 25 Oktober 2013 - 14:51

Mirj@m:

Hey Liesbeth,
    fijn dat iedereen zo trots is op de meiden, en dat de douane geen probleem gaf......alsof die meiden iets te verbergen zouden hebben hahahahaha. Geniet van jullie vrijheid, en houd ajb die branden in de gaten: lijkt me geen pretje om daar zo dichtbij te zitten. Als het te heet onder jullie voeten wordt is de vlucht back to Grunn zo geboekt he. Maar eh....liever boek ik een vlucht jullie kant op: het moet prachtig zijn daar.
    Maar vooralsnog ga ik je vanuit het alsmaar kouder wordend NL jullie lekker bij de kachel volgen.
    xx Mi.